• דפוס אופסט
  • דפוס דיגיטלי
  • כריכיה
  • אריזות
  • הפקות דפוס
  • תכנון מוצר
  • פלטרפורמות שיווקיות
English

הדפסת ספרים,הדפסת חוברות,הדפסת קטלוגים,הדפסת ספר,הדפסת קטלוג

קובי לוי     26/01/2016 תגובות (0)

תפקיד:
סמנכ

וותק:
בתי דפוס, בית דפוס - רבגון אילו שירותים או הפקות דפוס ניתן בעצם לייצר ברבגון? ברבגון ניתן לקבל את השירותים הבאים: הדפסת קטלוגים,הדפסת חוברות,הדפסת ספרים,הדפסת פליירים,הדפסת פולדרים,הדפסת מגזינים,הדפסת עיתונים,הדפסת עיתון בודד,הדפסת ספר בודד,הדפסת קטלוג בודד או קטלוגים בודדים, שהרי כזכור ברבגון קיים גם שירותי דפוס דיגיטלי וגם שירותי דפוס אופסט ולכן רבגון מבין בתי הדפוס הגדולים יכול לאפשר את מגוון הכמויות ואם צריך להפיק דוגמא של יחידה בודדת- דגם בודד הרי שזה ניתן לביצוע.. הפקות דפוס - דפוס דיגיטלי,דפוס אופסט דפוס דיגיטלי בנוי  להפקות דפוס יותר קטנות ולכן נותן מענה להדפסת ספרים,הדפסת קטלוגים,הדפסת חוברות אבל בכמויות קטנות או בודדות, לעומתו דפוס אופסט בנוי יותר לעבודות והפקות דפוס בהיקף גדול שכן עלויות הייצור כדאיות יותר בדפוס אופסט בכמויות הגדולות. תמיד יש לנו את ההתלבטות איפה כדאי יותר לייצר ולכן אנחנו ברבגון תמיד בודקים איפה הכי כדאי ללקוח לבצע את ההדפסה האם במחלקה הדיגיטלית- דפוס דיגיטלי או לחילופין האם הפקת הדפוס כלכלית יותר ללקוח בדפוס אופסט כך שתמיד הלקוח ברבגון יקבל שירות ומחיר מצוין עבור הפקות הדפוס השונות.   קובי לוי סמנכ"ל שיווק ומכירות רבגון דפוס ואריזות בע"מ  
לפוסט המלא

הדפסות לאירועים וחגים

     10/04/2013 תגובות (0)

      יום העצמאות  יום העצמאות קרב ובא, כולם מתארגנים לערבי קריוקי ומזמורים רבגון דיגיטאל  מציע הדפסת חוברות שירונים, להפוך את הערב לשמח עם הרבה מצב רוח טוב, ושיר על הלב.   ל"ג בעומר  חג האש והעשן, כל הילדים יושבים סביב המדורה...... רבגון דיגיטאל מציע הדפסת חוברות שירונים, להצית את הלהבה, לגנים/בתי ספר וגם למבוגרים שבחרו לחגוג את החג.  שבועות  מתכונים, מתכונים, מתכונים..... חג הגבינות והיין, רבגון דיגיטאל מזמינה את כל מי שחפץ על ליבו להוציא חוברת מתכונים לחג...לחברות, לאנשים פרטיים,בכל כמות שתרצו החל מיחידה אחת בודדת ועד בכלל......      
לפוסט המלא

רבגון- הפקת והדפסת קטלוגים

     20/06/2012 תגובות (0)

טלפון: 073-250-5555                                                         טופס בקשה להצעת מחיר   דפוס רבגון זכה במקום השלישי, בתחרות היוקרתית של Sappi, בקטגוריית הקטלוגים- על איכות מוצר מוגמר.   היתרונות שלנו בהדפסת הקטלוגים שלכם:    אנחנו מדפיסים קטלוגים בפורמטים שונים אנו מדפיסים על מגוון רחב של סוגי נייר כל סוגי הכריכה: סיכות, הדבקה, ספירלה וכריכה קשה באפשרותינו להדפיס עבודות מצבע אחד ועד שמונה צבעים בריצה אחת אנחנו יודעים ואוהבים לבצע גם פרוייקטים מורכבים בקרת הטיב שלנו מלווה את כל תהליכי הייצור                דוגמאות לקטלוגים שהדפסנו: בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת טלפון: 073-250-5555                                                             טופס בקשה להצעת מחיר ניתן להתרשם ממגוון העבודות שאנחנו מבצעים:  
לפוסט המלא

דפוס רבגון

     20/05/2012 תגובות (0)

טלפון: 073-250-5555                                                   טופס בקשה להצעת מחיר   דפוס רבגון ממוקם באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, על שטח המשתרע על פני כ- 2400 מ"ר. בדפוס רבגון עובדים כיום, כ-100  עובדים.   היתרונות שלנו: משלבים דפוס אופסט ודפוס דיגיטאלי. הדפוס פועל במתכונת של 3 משמרות 24 שעות ביממה! כריכיה : כריכה חמה, כריכת סיכות,כריכה קשה וכריכת ספירלה. עבודות שטאנץ' למיניהם. מגוון רחב של מכונות דפוס. ברבגון הנסיון והמקצועיות הם טביעת העין המקצועית המבטיחה את רמת האיכות והדיוק הגבוהה ביותר.   אנו מבצעים את כל סוגי עבודות הדפוס השונות, כגון: ספרים קטלוגים/ מגזינים פליירים/ עלונים לוח שנה בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת טלפון: 073-250-5555                                                 טופס בקשה להצעת מחיר ניתן להתרשם ממגוון העבודות שאנחנו מבצעים:  
לפוסט המלא

רבגון- הדפסת ספרים

     20/05/2012 תגובות (0)

טלפון: 073-250-5555                                                         טופס בקשה להצעת מחיר   אחת ההתמחויות המרכזיות של דפוס רבגון הינה הדפסת ספרים. אנו מדפיסים מילוני ספרים בשנה, הן לשוק המקומי והן לשווקים בינלאומיים. אנו מדפיסים ספרים מסוגים שונים: ספרי לימוד,קריאה,בישול,מידע ועוד.   היתרונות שלנו בהדפסת הספר שלכם:           כל סוגי הכריכה (חמה, קשה וספירלה)        כל סוגי הפורמטים        אנו מדפיסים כמויות גדולות מאד, כמו גם כמויות קטנות מאוד.        תמיכה מקצועית בתכנון המוצר        בקרת טיב גבוהה על תהליכי הייצור          דוגמאות לספרים שהדפסנו: בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת טלפון: 073-250-5555                                                             טופס בקשה להצעת מחיר ניתן להתרשם ממגוון העבודות שאנחנו מבצעים:  
לפוסט המלא

רבגון- הפקת והדפסת מאגזינים

     20/05/2012 תגובות (0)

טלפון: 073-250-5555                                                           טופס בקשה להצעת מחיר   דפוס רבגון ממוקם באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, על שטח המשתרע על פני כ- 2400 מ"ר. בדפוס רבגון עובדים כיום, כ-100  עובדים.   היתרונות שלנו בהדפסת המגזין שלכם:    נסיון רב בהדפסה על בסיס קבוע של מגאזינים עמידה בלוחות זמנים כל סוגי הפורמטים איכות הדפסה גבוהה רמת גימור גבוהה שמירה על כמויות מדויקות                דוגמאות למגאזינים שהדפסנו: בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת טלפון: 073-250-5555                                                           טופס בקשה להצעת מחיר ניתן להתרשם ממגוון העבודות שאנחנו מבצעים:  
לפוסט המלא

רבגון- אריזות

     20/05/2012 תגובות (0)

טלפון: 073-250-5555                                                         טופס בקשה להצעת מחיר   דפוס רבגון ממוקם באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, על שטח המשתרע על פני כ- 2400 מ"ר. בדפוס רבגון עובדים כיום, כ-100  עובדים.   היתרונות שלנו: לרבגון יש מחלקה המתמחה בייצור ותכנון אריזות בפורמטים שונים ומגוונים. יש לנו ניסיון רב בייצור אריזות ומארזים בתחום המזון, קוסמטיקה, תקשורת ומוצרי צריכה. המחלקה משלבת אופציה של מתן תמיכה באופנים שונים. לעיתים קרובות אנו נדרשים לתת מענה תכנוני שלם לאריזת מוצר, ובמקרים אחרים אנו מעניקים פתרונות לבעיה תכנונית ספציפית במוצר קיים ללקוח. אנו נותנים שירות למגוון רחב של גדלים וכמויות, ושומרים על מחירים נוחים גם בכמויות קטנות.      דוגמאות לאריזות: בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת   טלפון: 073-250-5555                                                             טופס בקשה להצעת מחיר   ניתן להתרשם ממגוון העבודות שאנחנו מבצעים:  
לפוסט המלא

רבגון- הדפסת מחברות

     20/05/2012 תגובות (0)

טלפון: 073-250-5555                                                טופס בקשה להצעת מחיר   דפוס רבגון ממוקם באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, על שטח המשתרע על פני כ- 2400 מ"ר. בדפוס רבגון עובדים כיום, כ-100  עובדים.   דפוס רבגון מתמחה בהדפסת מחברות מסוגים שונים לחברות עיסקיות:    הדפסה בכל כמות נדרשת שילוב מידע משתנה על העטיפה בהדפסת המחברות שילוב מיתוג גרפי על המחברות איכות הדפסה גבוהה רמת גימור גבוהה שמירה על כמויות מדויקות                דוגמאות למחברות שונות: בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת בכל כמות נדרשת טלפון: 073-250-5555                                                  טופס בקשה להצעת מחיר ניתן להתרשם ממגוון העבודות שאנחנו מבצעים:  
לפוסט המלא

סוף שנת הלימודים

     03/05/2012 תגובות (0)

  תמיד יש עוד רגע קטן....לפני הרגע האחרון.    הגיע סוף שנת הלימודים, כל ההכנות בעיצומן, מרב האירגונים, ספר סוף שנה (מחזור)   תמיד נשאר לרגע האחרון.   א.....ח ילדים ילדים, נעשה הכל בשבילם.    אין מה להלחץ !   אנחנו נאפשר לכם לנשום עוד נשימה עמוקה אחת, ולהגיד לכם שלא איחרתם את המועד   גם ברגע האחרון נפיק לכם ספר סיום שנה לגן/כיתה/שיכבה    לא ניתן לכם להסתבך עם תוכנה, כי אין כמו לעבוד מול אנשים.   נדאג לעצב לכם, להדפיס לכם ואפילו להביא את זה עד אליכם, במידת הצורך   בעיצוב ייחודי מבלי שתעבדו קשה בהכנסת תמונות לפורמט קבוע.     כי, אין כמו לעבוד עם אנשים טובים !
לפוסט המלא

וידאו- המחלקה הדיגיטאלית

     08/03/2012 תגובות (0)

לפוסט המלא